NU jävlar

man måste väl helt enkelt blogga om kläder, smink, hår och produkter , samt visa hundra bilder på sina outfits för att femtonåringarna ska nappa och göra en framgångsrik på den här skiten. Vem bryr sig egentligen om vad andra har på sig och vilka krämer eller vilket schampo folk använder? Tydligen fler än 90% av högstadie/gymansie befolkningen antar jag. Jag har inte fattat det. Alltså, tydligen hade Kenza bloggat om ett par "leggings" från dr. denim för någon vecka sedan, och dagen efter när jag jobbade, så var det MINST FEM småtjejer som var inne och frågade om exakt de här leggingsen. (jag var ju tvungen att fråga tillslut, vad det var för speciellt med de här tightsen, då det helt plötsligt hade blivit så hejdlöst populära, svar: "Jo, Kenza har på sig ett par sådana och de är så sjuuukt snygga. jag vill också ha!"). Det är helt sanslöst vilken makt de har. Jag missunnar de verkligen inte. Men jag säger bara : DET ÄR HELT SJUUUUUKT!!!! Snart kommer man inte se någon skillnad från individ till individ, för alla kommer strutta runt i exakt lika dana kläder, för att försöka efterlikna sina förebilder! Vad hände med att ha en "egen stil" och att "sticka ut från mängden" eller att ha en egen vilja? inte vet jag.
Samtidigt tycker jag att det är häftigt. beundransvärt. att unga tjejer bilivt så framgångsrika bara genom att skriva om just ingenting. De har en skyhög månadsinkomst och kan inprincip ha en gummistövel på huvudet för att alla tjejer ska springa och köpa en likadan. SÅ hädanefter börjar mitt bloggande, på riktigt. Alla mina "outfits" skall härmed bli dokumenterade och herre jesus vad tråkigt ni som läser kommer ha framöver. Stay tuned my friends....

JAJA, Det är bara sjukt, punkt.





Shoot baby!

Comments:

Name:
Remember me?

E-mail: (will not be published)

URL/Blog address:

Comment:

Trackback
RSS 2.0