update from Bergen


Råkade beställa sjukt äckliga wraps.
jag veeet, , det ser jättegott ut. men de där wrapsen  yuak
tur att nathalie fick så mycket mat så det kunde mätta oss båda...
mannen på Claes Olson i luren. Inte så tillmötesgående. och vad är en vifteovn?
Tobias Brekke med två K chillar på streadet.
min vackra, vackra vän
Det här är en vifteovn. Och äntligen kan vi maxa med värme i lägenheten.
Fina Ina spelar 50-tal på Roll'n Rock.
Porträtt av Tina på Roll'n Rock. Gjord av Karoline.
Vidman vaktar placet ...
...och Tina kickar ut drunkies ..





Nu ligger min kära här och sover... tar en paus från livet, drömmer, njuter.
Även mina ögonlock faller så sakteligen. Ska titta in i hjärnan en stund och göra min vän sällskap.




Shoot baby!

Comments:

Name:
Remember me?

E-mail: (will not be published)

URL/Blog address:

Comment:

Trackback
RSS 2.0