blod är för iglar

idag är en sån där dag när man vaknar och inser att jaha, ännu en DAG. en DAG som ser ut exakt som alla andra. Jag är Sur idag. irriterad och ganska förbannad. kanske för att det är någonstans runt den 15e och just runt detta datumet så vill man inte gå upp ur sängen. Man har piss ont i ryggen och i magen och man grinar för att man måste åka och tanka innan jobbet. Det enda man vill ha är choklad och finns inte det, då grinar man lite till. Att en gång varje månad förvandlas till en känslosprutande drake som inte kan umgås med folk eller sluta tycka synd om sig själv, det tär på omgivningen antar jag. och i detta tillståndet befinner man sig 12 veckor om året. 84 dagar. 2016 timmar, 120960 minuter. ungefär. stackars män. men mest stackars oss.

men en sak är bra. internet fungerar igen. något som jag fick ett mentalt utbrott på i morse.
bra. då ska jag läsa aftonbladet över en kopp kaffe som gör mig hyperstirrig och svettig och som ändå hunnit kallna. även trolla fram nån slags frukost av en rutten purjolök och päron mer.

ha en bra dag.
Deeet ska jag ha.
(ironi)

Shoot baby!

Comments:

Name:
Remember me?

E-mail: (will not be published)

URL/Blog address:

Comment:

Trackback
RSS 2.0