hufvud

hej alla glada norrmæn
idag ær det lørdag, och en riktig sliten sådan.
efter en hård natt på oslos gator och krogar så vaknade vi
klockan 10 i morse upp i en svart, svettig van.
en p-bot låg och lurade under vindrutetorkaren och bara væntade på att
væcka oss på fel sida. en P-bot??? Efter toabesøk o kaffe intag på ett café
utanfør, så kørde vi efter lapp lisorna och berættade att vi faktiskt visst
hade betalat før att parkera dær. vi visade vår biljett (som hon tydligen inte
hade lagt mærke till i framrutan) och hon raderade vår bot. tack lisa. ,, hrm idiot,
(varfør heter det lapp LISA førresten) ,,,,,,,
jaja.. livet går vidare.. vi kør sedan i något som kændes som en evighet før att hitta
till ett skate spot som joel var vid. efter femton varv runt staden i desperata
førsøk att følja en GPS som inte riktigt var på humør så var vi framme.
pojkarna fick æntligen leka av sig och Trine kom och møtte mig!!
TIll vår (och bakfyllans) stora lycka så var det en stor mat marknad precis bredvid.
så dær gick vi runt och provsmakade oss fram i några timmar... lætt sætt att driva tid..
Trine lyckades æven tappa sitt bankomatkort och kørkort...vår vanliga tur. typiskt.
well well. pojkarna ær i extas och fortsætter væl skata hela dagen antar jag,
så vi køpte upp kiwis pizza och chips lager, åkte hem till trine. och
nu sitter jag æntligen hær. som jag har længtat.
att man kan bli så lycklig bara øver att ha någonstans att sitta.  och någonstans att værma sig.
jag ær lycklig. och bakfull.
mm pizza. ha de!!

Shoot baby!

Comments:

Name:
Remember me?

E-mail: (will not be published)

URL/Blog address:

Comment:

Trackback
RSS 2.0