Tisdag kväll i en söndersutten soffa

skoldag numero deux avklarad. one to go. Det är faktiskt ganska trevligt att vara där. Hänga me syrran, läsa böcker, få gratis mat... och man lär sig saker! man blir smart.
lite jobbigt att konversera med lärarna dock..vet inte riktigt om jag ska prata med dem som en "vuxen" eller som "elev"... känner mig inte vuxen. känner mig mer jämlik med de finniga fjortonåringarna.
jaja. jag kan ju vara tyst..

Har även lämnat in rosthögen till Kurt i vattneböle. (väldigt högsäter karaktäristiskt namn). hoppas han är bromsbar i morgon och har sina nya tassar på.

jag är för övrigt helt slut efter en skoldag. fattar inte hur de orkar gå upp så sjukt tidigt varje dag!!????
så efter att någon slags föda ska få slinka ner i min hungriga mage ska jag bädda ner mig i soffan här... haj haj

Shoot baby!

Comments:

Name:
Remember me?

E-mail: (will not be published)

URL/Blog address:

Comment:

Trackback
RSS 2.0