to cool for school

jag hade aldrig i livet kunnat tänka mig att gå i skolan igen. hade gladeligen huggit av mig min ena hand eller blivit invalid hellre än att gå i skolan igen. usch vad jag tycker synd om de stackars eleverna som jag har vandrat runt bland hela dagen. inget jag iofs får skylta med eftersom jag är där på uppdrag som innebär att jag måste ha ett föredömme som talar tvärtemot.

När man gick i skolan sa alla äldre alltid att man skulle njuuuta av skoltiden så länge den varade, att man skulle ta vara på den tiden när man kunde göra som man ville och då kraven inte var så hårda.
MEN HALLÅ??!!! Det är ju sjuuuuuuukt mycket flera krav på en att gå i skolan, än att utföra ett jobb. dessutom får man BETALT för att jobba. och man kan till och med välja själv precis VAD man vill jobba med. om man ens vill jobba överhuvud taget. herreguuud ,,,,,,,,,, jag blir så arg.

vad är det förresten med att varenda unge går runt som en slacker nu för tiden? Man skulle kunna tro att skolstyrelsen infört lag på skoluniform där uniformen består av ett par gråa sunkiga mjukisbrallor, en trashig t-shirt och en alldels för stor hoddie. (en tung stank av ciggen man delade på femton pers och rökte ända in i filtret, är ett extra plus i kanten)

Shoot baby!

Comments:

Name:
Remember me?

E-mail: (will not be published)

URL/Blog address:

Comment:

Trackback
RSS 2.0