antingen eller ..

Eftersom min nuvarande livssituation inte faller under den mest intressanta eller innehållsrika kategorin, så kanske ni förstår att jag inte har så mycket att delge er. ..

Jag bara är. Flyter runt i något typ av stadie mellan att vara hyperaktiv och att vara apatisk.
Det svartnar för ögonen, bultar i huvudet och mina kroppsdelar har liksom mist kontakten med hjärnan.
totalt energi lös. varför ?

jag skulle vilja ;
-slipa och måla skateboarden som står å skräpar i hallen
-rensa bort allt ogräs från rabatterna och plantera nya vackra saker
-ta en dusch, klä på mig och gå ner och fota på junk...
-måla tavlor
-sy klart mina påbörjade projekt
-kolla upp fler skolor och ta kontakt med folk som kan.
-packa upp väskan och lägga in all skit i garderoben..
-skulle behöva gå till banken och fixa saker..


....men istället ligger jag bara här. tom på idéer, inspiration och motivation.


Shoot baby!

Comments:

Name:
Remember me?

E-mail: (will not be published)

URL/Blog address:

Comment:

Trackback
RSS 2.0