catfight ...

nee..jag kan inte somna. sitter här mitt i natten å glor på idolerna på tv4play. det är inte ens kul längre. det var kul i början. när folk gjorde bort sig och man kunde hånle och skratta lite åt dem. men nu..jaa, nu är dom ju bra liksom.

jag är varm å svettas och det finns inte så mycket syre i luften här inne. men jag vågar inte öppna fönstret för då kommer mördar spindlarna in och kryper in i munnen på mig när jag sover. kan vara en läskig känsla.

såg två bra filmer förut . en rolig och glad. och en sorgsen och gråt framkallande. mitt i den finaste akten i den sistnämnda filmen så är det någon/något som skriker utanför . skär genom glas. något blir dödat. mördat.
vi sprang ut i regnet och mitt på åkern lyser små gula prickar.. jag är skiträdd , lever kvar i filmen, vi tar bilen å lyser ut i en becksvart natt. och där står några oskyldiga kattungar och stirrar in i strålkastarna som om ingenting hade hänt. gäng fight mellan de gråa och de spräckliga. mellan bondkatterna och stadsborna. undra vem som vann. och hoppas de inte väcker mig sen när jag somnar tillslut.


ohoo ho... i'm nooot a robooot...

Shoot baby!

Comments:

Name:
Remember me?

E-mail: (will not be published)

URL/Blog address:

Comment:

Trackback
RSS 2.0