Hallå ja

då satt man i soffan igen. nersjunken och insutten och idag så firar vi tydligen något. igen. vet inte riktigt vad, men ett glas vin finns iallafall till hands inom en halvmeters radie. kanske firar vi att jag äntligen har tagit tag i mig själv och skaffat ett gymkort idag? Eller för att den efterlängtade lönen har ramlat in på spv...eller så firar vi bara för att varje dag är en fest och för att livet oftast är jävligt gött............Eller så sitter jag helt enkelt bara här å pimplar rötjut för att jag är rastlös, sysslolös, uttråkad och inte har så mycket annat att göra än att se på när idioterna spelar rally på tvn.


nu ska jag nog ta alla mina krafter och resa mig upp ur hålet i soffan. måla en tavla kanske. ja. bra idé.
hej hej

Shoot baby!

Comments:

Name:
Remember me?

E-mail: (will not be published)

URL/Blog address:

Comment:

Trackback
RSS 2.0