huuhuh

Jag är ute på bondelandet och hör och häpna! jag har TRÄNAT idag. jag har rört på mig och jag har svettats!!
å guuud vad skönt det är när fettet förvandlas till vätska som rinner nedför ryggraden... mmuuaa! kanke inte ritkigt så det går till ,, men känslan är fantastisk...
wow wooow bra lisa klapp klapp klapp

jag har nått en topp. äntligen. och nu minsann ska det köpas gymkort å ätas hälsosamt.
det är bra när man bara kan nå toppar, men aldrig sjunka ner i dalarna.
ungefär såhär :

---------------------------------------------------------Topp!--------- OSV.../
-------------------------------------------------------/
------------------------------------------------------/
--------------------------------Topp!--------------/
-------------------------------/
--------Topp!---------------/
-------/
------/
-----/
här börjar man.

a ni fattar.

nu ska ekarebols töserna se på film å dippa lite
trevlig helg,




Shoot baby!

Comments:

Name:
Remember me?

E-mail: (will not be published)

URL/Blog address:

Comment:

Trackback
RSS 2.0