lördag igen,

yes. en utgång fick det bli iallafall. en snabb meza visit. sådär lagom halv trevligt som det alltid är ute nu för tiden. hej hej hur e läget , va skeer, nån spiller,, kladdikladd å kissenödig, en öl tack, hångel i hörnen, mera sprit, blablabla ska vi gå hem? öh, Ja.
jag har just nu en däckad blåval på min vänstra kroppshalva. "asså..den där rom å colan... iiiinte okej...den där sista rom å colan asså.. asså,du vet, romåcola ja, den va inte god... jag äter en halv chipspåse med vitlöksdip istället å förpestar dig med min andedräkt".
nu är det iallafall sovdags även för min del. i morgon blir en bra dag.

att behandla andra så som du själv vill bli behandlad är nog det bästa mottot som finns.
 godnatt!


Shoot baby!

Comments:

Name:
Remember me?

E-mail: (will not be published)

URL/Blog address:

Comment:

Trackback
RSS 2.0