av en blank så blev den blå

Så var valdagen avklarad. Jag stoppade en blank lapp i kuvertet och jag känner faktiskt ingen skillnad. jag vill inte säga att jag inte bryr mig, för det är oansvarigt , jag vet, och det är lite av en skyldighet att deltaga.
kanske är jag bara obildad. men. men men men. .. jag kunde inte bry mig mindre ... faktiskt. förlåt sverige.
 
blått e flott sägs det ju, och vi får väl se hur det blir med det.. Som sagt, det politiska intresset är väl inte det största, men min syster säger att jag disskuterar som ett blåbär. inte vet jag. det finns ju gott och ont i allt. och hur väl styrt ett land än är, så finns det alltid de som får lida för andras vinning. så är det bara, och kommer alltid att vara. Man kan inte göra alla till lags. inte minst 9 miljoner människor med 9 miljoner olika viljor.

röda, gröna , blåa ,gråa (nått nytt påhitt tydligen..) gula, bruna, svarta...varför kan inte alla bara vara vänner och bara ta det lite lugnt. sluta stressa över världens utveckling och kanske bara pausa lite och fokusera lite mer på frid, fred, och kärlek. ..

Länge leve Mandela och Robin Hood!







(men okej. jimmie åkesson måste
vara den mest korkade människa
jag någonsin har hört öppna käften.
Det blir skamligt att vara svensk
när hans fula tryne visas i tv rutan. urrk)



man måste ju ha pulver i mjölken för att det ska bli oboy......

Shoot baby!

Comments:

Name:
Remember me?

E-mail: (will not be published)

URL/Blog address:

Comment:

Trackback
RSS 2.0