torsdag. eller fredag ??

idag hade jag inget att göra så jag byggde en koja. tänkte jag skriva.
men jag hade visst saker att göra. jag har gjort alldeles förfärligt mycket saker idag.
jag har skaffat en bil, haft synundersökning, beställt glasögon, varit på biblioteket, skrivit ut, kopierat och skickat in all pappers skit, köpt hammare och spik, bakat äppelpaj och vart på banken.

OCH byggt en koja!





Mörkret föll och pojkarna var färdiglekta för dagen. Vi plockade äpplen från trädgårn
och gjorde äppelpaj till hundra pers. (egentligen fem). men ja den va stor å god.

Jag råkade ställa in amandas kamera lite fel när ja skulle ta kort på henne och på svampinfektionen på gräsmattan, så de kunde inte visas i datorn.. typiskt.

i morgon ska vi bygga klart det fina lilla huset som Nathalie och
nån annan ska få sova i nästa gång istället för i tältet.
vilken färg vill du ha på ditt hus älskling?
stay tuned friends. i morgon ska ni få se på ett trähus som heter duga...

god natt
jag hatar flugor


Shoot baby!
Postat av: Sofia

JAG VILL SOVA DÄR..

2010-09-07 @ 14:23:37

Comments:

Name:
Remember me?

E-mail: (will not be published)

URL/Blog address:

Comment:

Trackback
RSS 2.0