depart day

Hallå hej hej ..
Det har varit känslosprut i hjärnan de sista dagarna. upp och ner.. jobb å fylla. alldeles för lite sömn, å några hej då.
Hatar att säga Hej då. Det är bättre att bara dra. idag drar jag.
-
Lägenhets letandet har äntligen löst sig och vi har fått världens finaste placeee.....Fyfan vilken tur vi hade alltså. Det var nära att vi hade varit hemlösa ikväll när vi landar...men Ikkkkeeee nuuu !!
--
så nu i veckan ska vi köpa möbler och allt som behövs , fylla upp kylskåp, plantera blommor och kryddor, hänga upp gardiner, laga massa mat, ligga på stranden, dricka vin, måla, umgås, kramas, OSV.
jag tror jag är glad .
-
-
-
har nyss packat ihop mitt femtio kilo tunga liv i tre delar. Det är två enorma väskor och ett handbagage innehållande en symaskin och en dator. Jag tycker det är konstigt att jag kan väga lika mycket som allt det här gör tillsammans.
Känner mig tung på något vis. hur ska jag orka bära allt det här. det är en gååååååta. vem fan uppfann HOCKEY bagen ??
stor som ett jävla hus och hade rymt carries garderob. LÄtt! men det finns: inga hjul. HUR ska man då kunna bära något sånt tungt? det dummaste jag har hört...
jajajaj
..
..
.
.
..hejdå

Shoot baby!

Comments:

Name:
Remember me?

E-mail: (will not be published)

URL/Blog address:

Comment:

Trackback
RSS 2.0