kärlek

sorry för dålig update kompisar.
men jag har väääääldigt mkt att tänka på nu.
till exempel hur jag ska få plats med ett staffli i en resväska,
hur mycket en symaskin väger, hur jag ska komma till  flygplatsen,
och om vi nu får den här jävla lägenheten eller INTE?!
plus att jag jobbar varje dag och måste hinna med och
träna och gå på bio och umgås med några som jag tycker om innan jag far iväg för gott.
har även sökt ett as coolt jobb och, och hunnit sy en
studentklänning och börjat på mitt projekt som ska bli nyckeln till den bästa sommaren.
yey, då så vet ni gott folk.
jag återkommer den 11e april. när jag landat och gjort mig bekväm på min terrass.
med ett glas rött och mina bästa vänner bredvid mig.
Daniel och Nathalie.
ni är bäst.
-
hej då

Shoot baby!
Postat av: Wendy

Bäste du! Hoppas allt är bra m dig! Vi MÅSTE ses innan du åker!!!! Ja ringer! Förresten kan du inte lägga upp en bild på hur klänningen blev? Puss!!

2011-04-06 @ 20:07:04
URL: http://wendylarsson.blogg.se/

Comments:

Name:
Remember me?

E-mail: (will not be published)

URL/Blog address:

Comment:

Trackback
RSS 2.0