Väckarklocka

fett god mat det vankades förut alltså. yum!
föll in i ett matkoma som har varat ända tills nu. kommer liksom inte ur moodet.
Det är väl lika bra iochförsig. för i morgon ska jag, för första gången sedan jag kom hit, vakna till en väckarklocka. Det är en läskig känsla tycker jag. alldeles förskräcklig faktiskt. att veta att när man vaknar nästa gång så är det av trötthet och tvång och måsten. inte alls kul. jag får ångest över sådant. kan aldrig somna av rädslan att råka snooza några gånger för mycket och därmed vakna försoven i PANIIIK.
Jag ligger alltså här, sömnlös. men ska försöka ändra på det.
- buenas noches.
och nej, jag ska inte jobba i morgon om ni trodde det. skulle egentligen börjat idag, men jag tog en extra vecka semester. välbehövligt. hihihihi. jag ska egentligen göra något jätteroligt imorgon.. vet inte varför jag är så rädd för att inte vakna.. är för trött. över lag. hela tiden. vill gärna sova massa extra timmar än vad dygnet tillåter.
måste sluta skriva nu. på ritkigt. SOV
-
-

Shoot baby!

Comments:

Name:
Remember me?

E-mail: (will not be published)

URL/Blog address:

Comment:

Trackback
RSS 2.0