mensvärk från helvetet.

läste nyss en blogg där bilden på en hemlagad drömtårta uppenbarade sig på skärmen framför mig. mina ögon var nära att ploppa ur huvudet när jag insåg hur fruuuuktansvärt sugen jag är på JUST en sådan rulltårta precis nu. Jag måste baka en sådan. nu nu nu. Men här i Spanien blir det svårt när man vaarken kan få tag på florsocker, bakpulver, potatismjöl, kakao eller riktigt smör. de har fan INGENTING och jag blir så besviken så att jag vill lägga mig ner och grina.
Nu vet ni det.
Längtar tills den 26e. sverige. hushållsost, rökt skinka, bakverk, lösgodis, knäckebröd, smööör, mörkt bröd, god mjölk, yoghurt, fil, färska bär, creme fraishe, gräddfil, dip, chips, marabou, sås, kantareller, åååååhhhhhh listan kan göras oändlig. Men just nu vill jag bara ha drömtårta.
dröööööm tårta, mina vänner. ni vet hur god den där krämiga krämen är omgiven av chokladrik sockerkaka.
det smälter i munnen.
-
nä, måste städa lite nu. ser ut som en riktig knarkarkvart här och det vill jag ju inte när vi får besök å allt ikväll.
rape me, please.

Shoot baby!

Comments:

Name:
Remember me?

E-mail: (will not be published)

URL/Blog address:

Comment:

Trackback
RSS 2.0