robbery at calle hurtado.

tillbaka i malaga och välkomnades av värmeslag och en klinisk lägenhet (TACK natha o lina!) , vattnat plantorna och tänkte gå till sängs ute på taket, när grannen skrämmer livet ur mig här mitt i natten. berättar att det varit inbrott i deras lägenhet i går natt och att de antagligen gått in över vår terass. de hade stulit dator och kamera osv.. (smart att lämna balkongdörren öppen neighbours??). som att jag vågar sova ensam på taket ikväll ??????????!!! herreguuuuud vad läskigt. fattar inte Hur i hela friden de har kommit upp ända hit? det är typ en mil från marken upp hit... well jag är döds trött och orkar inte tänka mera på det nu. MEN jag trotsar svetten då, och sover inomhus i natt. det är iallafall säkert. bakom låst dörr.  god natt.

Shoot baby!

Comments:

Name:
Remember me?

E-mail: (will not be published)

URL/Blog address:

Comment:

Trackback
RSS 2.0