If plan A didn't work, the alphabet has 25 more letters. stay cool

ooioioi ok nu har vi flyttat in här i the polish castle och byggt oss ett litet krypin genom att ockupera deras vardagsrum. so cosy. i morgon är det sista skoldagen och sen har jag semester. hahaha
-
jag sitter här och fryser tårna av mig och stör mig sönder och samman på det här programet "modelljakten" och han den ena programledaren. han ställer verkligen helt fel frågor hela tiden och jag vill bara banka honom i huvudet. idiot. jaja. sämsta någonsin iallafall.  har värsta cravingsen på svenskt lösgodis nu så ni förstår inte..... skulle kunna . ja, göra vadsom helst för en pööse . jaaaaaaaaa
-
iamfrank

Shoot baby!

Comments:

Name:
Remember me?

E-mail: (will not be published)

URL/Blog address:

Comment:

Trackback
RSS 2.0