Just another day...

Idag när jag vaknade, efter att ha varit hemsökt av en fruktansvärd mardröm hela natten, inser jag att nu när jag inte har ett jobb att ställa klockan till, så kan jag lika gärna ligga kvar i sängen hela dagen. SÅ lite finns det som är värt att stiga upp på morgonen för.  Inte ens frestelsen av en skinkmacka, honungste och camillas hemmagjorda musli kan få mig ner för trappan. Jag tänker ligga här och fundera på vad jag kunde gjort idag ifall jag hade några vänner här, eller ifall jag hade inspiration, eller ifall det snöade, eller ifall jag var rik, eller ifall jag var hungrig.
-
Det är bara ett faktum , jag behöver stimulans. Stimulering och en plan.
och en spark i röven

Shoot baby!

Comments:

Name:
Remember me?

E-mail: (will not be published)

URL/Blog address:

Comment:

Trackback
RSS 2.0