I've had a horribly busy day, converting oxygen to carbon dioxide.

Här nedan ser ni en linje:
--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
och precis som linjen ser ut, SÅ känns mitt liv just nu. en degig äcklig slapp linje (kunde inte göra den mer lik) som bara är där. existerar. finns. utan någon som helst vilja , kraft eller ork.
vaken på nätterna , sover på dagarna . äter lite knäckebröd ibland och dricker litervis med te som jag går och kissar ut på toan med jämna mellanrum men annars sitter jag mest framför den här fyrkantiga datorn (som även den börjar käfta emot mig) i en stor soffa omgiven av ingenting annat än syre.
MEN syre är ju bra iiofs tänker ni. Jag lever. har friheten att andas. men so what??  Jag tror jag avlider utav mina egna tankar snart. min hjärna stryps sakta av saker jag borde göra. saker jag BORDE ta tag i. saker jag borde gjort för längesen.... jävla ord.  borde. vem bestämmer det? vem bestämmer vad jag borde göra ?? sanningen är att Ingen faktiskt gör det. den enda som kan bestämma över mitt liv är jag själv. och varför gör jag inte det då????? JO FÖR ATT JAG INTE VET VAD JAG VILL göra!!!!!!!!
-
-
När kan man få reda på vad man egentligen vill göra med det här degiga livet? när ska den här geggan kavlas ut till fina tekakor eller tårtbottnar? Och när ska grädden bli vispad och jordgubbarna sättas dit på toppen ??? åhhhh. jag ger upp. jag har fan ingen ork till någonting. jag önskar att min kompis nathalie var här. Hon gör mig alltid på bra humör. Hon och Daniel. varför slösar man ens bort tid på andra människor som man ändå inte bryr sig om? fast egentligen så gör man det. man bryr sig. men de bryr sig inte.
-
"Dont worry about the people from your past, there is a reason why they didn't make it to your future"
-
-
OCH okej, jag pendlar ihjäl mig mellan UPP och " jaaa jag klarar allt och jag är stark och positiv till allt" och "negativaste individen på jorden vill bara ligga ner under ett täcke och sova tills jag dör".
Idag är det en sån där sistnämnd dag. excuse me!
-
PS: jag vet att det kommer bli precis så som jag vill en dag. Det är en tröst. men tills jag kommer på vad jag vill så är det inte så lätt att bli nöjd eftersom allt det man vill kanske tar en någonstans där man inte vill vara, och bara för att man inte vill vara där så beyder det inte att hela livet bara går ut på att få det man vill ha. Vad vill jag? åh. jag är så lost. hejdå. ds.
-

Shoot baby!

Comments:

Name:
Remember me?

E-mail: (will not be published)

URL/Blog address:

Comment:

Trackback
RSS 2.0