Vad är meningen med livet?

OKEJ: jag har kommit på det. inte svaret på rubriken alltså, utan varför jag är så arg. jag är inte arg på någon. jag är bara arg på mig själv för att jag fortfarande inte vet vad jag vill. livet känns så meningslöst för jag vet att vi ändå ska dö en dag. och varför fylla en massa dagar månader och år med saker som ingen ändå någonsin kommer att minnas? och som inte betyder ett skit för mänskligheten? jag är så ( såååå så så) bitter idag. bitter och fundersam. För jag kan inte sluta fundera på vad meningen med livet egentligen är?? Det måste vara något mer. något djupare än det här ytliga vi lever i???  kommentera i det här ekande tomma kommentarsfältet om du har svaret på den frågan.

Shoot baby!
Postat av: Siri

Sv: Hej! Antalet inlägg på förstasidan i bloggen går att ändra själv! :) under "content" i kodmallen finns det nåt som heter <tag:entrylist limit="65"> och där ställer du in hur många du vill ha! Jag har 65 alltså! :)

2011-12-22 @ 09:40:35
URL: http://siril.blogg.se/
Postat av: spencer

tänk inte på hur andra ser på ditt liv o det du gör.du förgyller vardagen för dina närmaste, och för dig själv hoppas jag.

om du vill ha en mening med livet så får du skapa en egen mening med livet. men det kommer säkert alltid kännas som det fattas nått även om du har uppfyllt allt det du vill. tror t.o.m att det skulle kännas som att livet var meningslöst, även om du skulle bli en Gud och skapat en ny världsledande religion. jag hoppas att du alltid har denna känsla i dig. för det är den som får oss att fortsätta.

2011-12-22 @ 13:39:18

Comments:

Name:
Remember me?

E-mail: (will not be published)

URL/Blog address:

Comment:

Trackback
RSS 2.0