En smakbit av livet. Fitt-livet. - Helt sj...

img_6446 (MMS)

En smakbit av livet. Fitt-livet. - Helt sjukt hur beroende man är av internet. Märker det inte förrän man inte längre har det till hands. Frustration. Och trots att man kan använda iphonen till det mesta, så är det inte riktigt samma sak. Saknar min mac love.. Ja, just det förresten, ni läste rätt. Jag har skaffat mig en i-fån. Sjukt ändå. Riktigt sjukt. Jag som diggade min Bali-lur. Saknar den lite, stackarn. Han har varit mig trogen i mer än ett år, och aldrig någonsin har han spruckit i glaset eller trasslat på insidan trots att han fått bada i skurhinken och blivit plågad värre än judarna. En sann vän liksom. Som jag valde att uppdatera. Uppgradera. Elakt ändå. Men just idag, just nu, är jag glad över det. Annars hade jag fått hänga med Peter griffin hela kvällen utan ett enda livstecken från omvärlden. Läskigt. Och ännu läskigare att jag tycker det är läskigt. - Förresten så fick jag min iphön for free så då kan man väl iallafall vara extra nöjd. Elle?! Tack emil.  - Men inte fan blir man lyckligare för de. Kanske en liten, liten gnutta ytlig lycka för stunden. Men på riktigt , nej.  - Fast jag e ju gla. Har jag ju sagt. Å lycklig. Så det va typ ingen skillnad liksom. Äsch - Jaja , det är jobbigt att skriva på min nya vän. Så Fuck off och hej då.


Shoot baby!

Comments:

Name:
Remember me?

E-mail: (will not be published)

URL/Blog address:

Comment:

Trackback
RSS 2.0