M A L A G A

ja, jag vet inte ritkigt vad jag ska säga höörrni. har de as fett hos min kära syrra som har öppnat armarna för sin hemlösa storasyster. blir mer fett på fredag när jag åker till spanien. och ännu fetare blir det nästa månad när jag flyttar dit. Fetast av allt är att det är SOL där. varje dag. fattarrnide elle!
jag har fortfarande beslutsångest över vilken inrikting jag ska välja att plugga nu till hösten (eller våren) men antingen blir det fashion/design, konst, design, eller arkitektur. eller kanske makeup. för jag kände nu när jag började jobba som makeup-artist att det vore gött att ha en utbildning ändå...men ah..vi får se..  och antingen blir det milano, köpenhamn eller usa. feettt svårt å välja. så snälla help me out here. kan inte besätmma vad som e roligast liksom........syykt svårt.
-
jajajja
nu ska jag lägga mig på golvet och sova ( för soffan e upptagen å sängen också).
eller ne ja ska nog inte sova än förresten.
men ja ska iallafall inte skriva mer.
det va bara skönt att använda ett tagentbord för första gången på tre dagar.
läskigt.
-
gud asså
-
hejdå

Shoot baby!

Comments:

Name:
Remember me?

E-mail: (will not be published)

URL/Blog address:

Comment:

Trackback
RSS 2.0