nu vet jag lite mer än vad jag gjorde förut.


-jag vet liiite mera vad jag vill göra och jag vet liiiiite mera om systemet innanför mitt pannben.
-jag vet att två vita människor KAN få ett negerbarn tillsammans. På riktigt.
-jag vet att det är sjukt tråkigt att åka tåg ensam.
-jag vet att människor kan födas med svansar.
-jag vet att tandemalj kan spricka
-jag vet att jag drömmer konstiga saker.
-jag vet att jag gillar CPH
-jag är glad att jag lever.
.
.
oooooo där var allt för denna gången hej
.
.
tänkte ge er en såndär as rolig video idag men jag insåg att jag känner mig precis såhär just nu.
så jag skiter i det. här får ni iallafall en vacker bild på mitt nuvarande känslomässiga tillstånd.
tanden asså. taaaaaanden. fan
.
.
närbild.

Shoot baby!

Comments:

Name:
Remember me?

E-mail: (will not be published)

URL/Blog address:

Comment:

Trackback
RSS 2.0