varför bor man på kalla bredgrader, när man lika gärna kan bo här?

svårt att välja när man har så mycket av det goda ...
-
´´´´´´
-
-
-
-
Hola amigos!
man går så mycket här. överallt och hela tiden. jag har skavsår på mina fötter och på mina tår.
men det är liksom inte lika jobbigt att gå här som det hade varit att gå i sverige.
i sverige är jag världens lataste människa. alltid.
men här har man en helt annan slags energi...
solen är som en drog.
en kokain sol.
vars strålar sticker oss i näsan och kittlar oss hela vägen ner i lungorna när vi andas.
-
nu sitter jag i sängen, dricker rödvin, äter pipas och smular ner lakanen...
snart ska vi laga nån mat . sallad tror jag.
-
ye , det var väl allt då.
tänkte skicka ett vykort till er, mamma och  pappa, men jag kunde inte välja motiv,
så jag skickar ett nästa månad istället.
-

Shoot baby!

Comments:

Name:
Remember me?

E-mail: (will not be published)

URL/Blog address:

Comment:

Trackback
RSS 2.0