weirdo

hur kan knäckebröd va så jääääävla gottt..... det är lättt typ det bästa jag vet. med massa smör å skinka å cow cheese  å gurka . kanfaninte bli bättre. (+ mjölk)
-
-
-
det är lite läskigt att veta att folk kan stå i sitt fönster och bara titta in på mig. de kanske ser mig nu när jag sitter här naken med knäckebrödsmulor överallt.
vem vet
--
-
-
åh jag är så ful idag. riktigt ful asså. [updaterar] halv tand  , STOR finne på kinden, en blåtira som bara blir synligare (typ gulare ???!!) och munsår MUUNS^ÅÅÅRR på min läpp. det är fan inte sant.
.
och så tittar man ut och ser att hela världen är lika jävla ful som jag är idag.
tack för att du känner medlidande med mig dear earth .
.
man har tur som har ett täcke att gömma sig under.
jag spyyyyyr på mig själv idag.

Shoot baby!
Postat av: Garderobsgrubbel&Byråbekymmer

kan också förvånas ibland över hur jäkla gott det är med knäcke med ost o gurka eller med leverpastej...mums!

2011-02-01 @ 21:54:15
URL: http://pyttis.blogg.se/

Comments:

Name:
Remember me?

E-mail: (will not be published)

URL/Blog address:

Comment:

Trackback
RSS 2.0