amf.se

tydligen är jag inte så intressant som jag vill vara. hepp. bra joella iallafall.
jag är stapp mätt på fläskfilé å sås å massa fett å allt innehåller smöör.
nu äter vi glass och nougatsås och varma hallon och vi bara vräker i oss.
herregud. idag är dock sista dagen på det här feta livet. i morgon åker daniel
till spanien. han kommer inte ha någon som lagar mat till honom. så han kommer
svälta ihjäl. och jag kommer inte ha någon att laga mat åt. så jag kommer
också att svälta ihjäl. så i morgon börjar våra nya liv som hälsosamma själar.
jävligt bittert dock.
jaja un ska jag fortsätta äta här.
PS. på amf.se  så kan man spela in och skicka en video till sig själv eller någon annan, som kommer fram om tjugo år. det ska jag göra nu. samtidigt som jag äter.

Shoot baby!

Comments:

Name:
Remember me?

E-mail: (will not be published)

URL/Blog address:

Comment:

Trackback
RSS 2.0