rimidiimmmm

ligger här igen,
funderar på en vän.
-
undrar var hon är..
jag saknar henne här.
-
undrar vad hon gör..,
om hon gör det hon bör?
hoppas jag inte stör..
-
hon börjar på n och slutar på e,
hon gör mig glad och får mig att le.
-
nångång kommer en punkt i våra liv,
då vi åt varsitt håll, måste ta ett kliv.
-
där vägen går åt olika håll,
men egentligen spelar det ingen roll.
-
för i våra hjärtan bär vi dem viktiga,
specialla, unika, riktiga.
-
Vi vet vart vi har varandra,
behöver inga andra.
-
vi kallar dem vänner
det är så vi känner.
-
kärlek
är en fin lek.

jag funderar på allt
vill göra något ballt
-
jag kanske ska bli advokat?
fast det går nog inte, jag är så jävla lat.
-
det finns också en han.
en man.
-
som jag också saknar när jag vaknar.
-
när det är natt o dag,
när jag känner mig svag.
-
när solen går ner
vill aldrig vara ensam mer.
-
och när den går upp åter,
vad är det som låter?
-
jo, det är antonhy and the johnsons på min spotify
playing a song about to die
-
det finaste jag vet,
ingen borde få gå bet.
nu ska jag kila,
måste vila.
-
ska drömma om er
som ger mig allt och mer.
-
tar min sista snus
inget mer bus.
-
jag är pank
måste råna en bank.

Shoot baby!

Comments:

Name:
Remember me?

E-mail: (will not be published)

URL/Blog address:

Comment:

Trackback
RSS 2.0