det här med sömnproblem ...

återigen börjar klockan närma sig fyra am och här ligger jag, oförmögen att bli ett med mörkret. det är när klockan blir så här mycket, som stressen visar sig i just sömnlöshet. jag kan inte sova. trots att min kropp är tröttare än den där dvärgen, så är det något i min hjärna som inte kan koppla av. hur jag än vrider och vänder på mig, så är det antingen för kallt eller för varmt, för tyst, för ljust eller för mörkt. detta gör mig irriterad. vilket i sin tur ger mig än mer energi till att förbli vaken. så har jag byggt en ond cirkel. en ond jävla cirkel som etsar sig fast kring min hjärna. sova, inte sova, sova, inte sova, sova , inte sova. måste sova. kan inte. måste sova. kan inte. måste sova. kan inte.
Ja, ni fattar.
kan ärligt säga det. att ni fattar. för vem har inte känt såhär? frustration över att man ska gå upp till skolan eller börja jobba om allt för få timmar när man ligger sömnlös om natten. frustration som håller en vaken.
visserligen ska jag varken till någon skola eller till något jobb i morgon. inte på tio dagar faktiskt. men ändå.
varför känns det så fel att vara vaken när ingen annan är det?
.
äh

Shoot baby!
Postat av: bjAS

det är inte äckligt

men gå in och kolla på våran nya header oh fråga oss

vi tkr om dej<3

2011-01-25 @ 17:35:38
URL: http://bajsbloggan.blogg.se/

Comments:

Name:
Remember me?

E-mail: (will not be published)

URL/Blog address:

Comment:

Trackback
RSS 2.0