esch fyfan

jo alltså jag bor ju just nu i uddevalla lite tillfälligt. det suger rätt hårt med tanke på att man egentligen kunnat sitta på ett pipcafé i malaga med en flaska rött för tjugo spänn. åka rullskridskor till stranden och stanna för en öl för en femma. kan inte låta bli att bli att vara liiiite bitter. men snart så. snart , snart, snart så. 
Det är helt okej ändå, att vara här. förutom att jag inte har några kompisar förutom min lillasyster inom massa mils omkrets. och hon går i skolan. varje dag. och det gör inte jag. jag chillar rätt hårt. varje dag i stort sett.
så om vi låtsas att detta är en kontaktannons så skulle jag vilja söka dig som är gillar rövin (om det inte framgått ännu) och så ska du va en jävel på att låta mig va när jag lagar mat. jag får krydda hur mycket jag vill. så det så.
ehh. call me.

Shoot baby!

Comments:

Name:
Remember me?

E-mail: (will not be published)

URL/Blog address:

Comment:

Trackback
RSS 2.0