ett glas vin om dagen är bra för magen.

men hallåååå...här sitter jag och bygger förväntningar på hur många roliga frågor jag ska få svara på i mitt tillfälliga boende nästa vecka. bara för att jag inte har något liv numera. och så har jag inte fått EN ENDA fråga.
usch vad elakt av er.

undra vad jag ska göra då, i min stora tillfälliga soffa, helt ensam, utan aktiviteter i en hel månad... ?

Shoot baby!
Postat av: Sofia

Har daniel flyttat nu? vart?

Var på armen ska du tatuera o vad?

Vad åt du senast?

hur skulle du beskriva året som gått med tre ord?

Är det dags att raka armhålorna snart?

Är der fort jätte kallt i sverige?

Vart ska du bo?

Syr du mkt nu? Funkar din symaskin som den ska?

När duschade du i varmvatten senast? Själv var det 5 mån sedan.

Tror du att ens skinn tillslut slutar få färg..för jag är inte alls brun?

Har du vart i Bangkok? Jag funderar på att åka dit

Har du några planer inför sommaren?

Har du röstat i något val än?

träffat kinsa o frida något?

föredrar du lös- eller hårdkokt ägg?

kostar korv m bröd fortf 10kr utanför coop?

favoritdrinken just nu?

om du vann en miljon i morgon bitti, du hade 24 timmar på dig att spendera pengarna..vad skulle du göra?

vart skulle din nästa resa bli?

har du fort kvar din bil?

har du åkt pulka/snowracer denna vintern?

vilken färg har du på naglarna, naturel lr nagellack?

är det här roliga frågor att svara på?

kram

2011-01-10 @ 07:41:01
URL: http://fiafredrikssons.blogg.se/

Comments:

Name:
Remember me?

E-mail: (will not be published)

URL/Blog address:

Comment:

Trackback
RSS 2.0