fan va kassa ni är

muuaaahahah har bloggat runt här ett tag nu och kikat på diverse bloggar. vissa skittråkiga, vissa ganska roliga.
Och det värsta (eller bästa) är hur så sjuuuuuuktk tråkiga människor kan verka ganska helt okej roliga i deras sätt att "vara" i sin blogg. muahahh. undra hur rolig jag är. eller hur tråkig. ..

men varför har alla sånnahär "frågestunder"? varför får aldrig jag några frågor??? hallå!!?? fråga mig saker då.
Jag vill också göra en video och svara på alla frågorna. fyfan vad ni är kassa på dehär. fråga mig nu massa roligheter. nu.
HEJDÅ

Shoot baby!
Postat av: joella

en fråga sa du hmmm, vad har du för planer med resten av ditt liv, jobb, boende osv.



när du blir en kärring/tant, ska du vara en sur otrevlig en, eller en glad som bjuder folk på kakor ? hahahahh

2011-01-09 @ 17:34:28
URL: http://joellajantzen.blogg.se/
Postat av: mik

haha jag vill också ha frågor! Men fan pinsamt om ingen kommenterar något fastän man har läsare haha!

mennnnee jag har en fråga :D Du o daniel är ni tillsammans ? hur länge isf: )

2011-01-12 @ 17:14:16
URL: http://screwmeagain.blogg.se/

Comments:

Name:
Remember me?

E-mail: (will not be published)

URL/Blog address:

Comment:

Trackback
RSS 2.0