idag är en svart dag.

måste bara skriva lite innan min hjärna exploderar. jag sprängs. vill skrika, lipa, förstöra, rasera. utplåna. hade jag haft ett svärd så hade jag kluvit min hjärna på mitten. orkar inte att de ska försöka samarbeta längre. de där två halvorna. de passar helt enkelt inte ihop. har aldrig gjort. det kraschar, sprakar och gnistrar när de försöker tänka i samma banor. de hatar varandra. mycket. de är som varsin ände på en magnet. svart och vitt, natt och dag, heaven and hell. vet inte vilken som är jag eller om jag ens är någon av dem?
det ryker ur öronen och ögonen vattnas av frustration. munnen är torr som krut och hjärnan fungerar inte alls.
det är svårt att andas. som att ha en plastpåse över huvudet.
jag kvävs.

känner alla såhär, eller är det bara jag och mina två hjärnor som är totalt dumma i huvvet?

jag behöver ett svar. spelar ingen roll vad. bara ett svar. på någonting.

som sagt. idag är en svart dag.
fast en sak är bra. att efter en svart dag, kommer oftast en vit.
och det ser jag fram emot!

skål!

Shoot baby!
Postat av: NATHALIE LANDMANN

Jag har ett svar : Din själsfrände här på geilo, det är min hjärna du saknar! för att vi ska funka korrekt så måste vi vara ihop! jag är GLAD i dig LISA! såå lugna dig nu och drick ett glas vatten! kom hit på måndag och kos med mig och dansken och sandra och jörgen och sanna! puss

2011-01-22 @ 01:53:22
URL: http://lilllandmann.blogg.se/

Comments:

Name:
Remember me?

E-mail: (will not be published)

URL/Blog address:

Comment:

Trackback
RSS 2.0