som att en plan skulle förändra nutiden? kanske

idag har jag NOLL inspiration. kanske för att jag somnade halv 6 i morse. eller kanske för att det just är en inspirationslös dag. inte vet jag. jag vet ingenting. önskar jag visste lite mer. som vilken utbildning jag ska välja av alla de miljoner som kommer upp på google. min kompis Kristofer och jag har iallafall en plan. det ser jag fram emot. en bohemisk levnadsplan full av inspiration som börjar om ett halvår. tills desS? jaoo vet ikke.
hehej
.
.
hungrig är jag också.
så att det värker i magen och svartnar för ögonen när jag reser mig.
synd bara att ingen mat smakar någonting när man äter den ensam.
så jag skiter i det.

Shoot baby!

Comments:

Name:
Remember me?

E-mail: (will not be published)

URL/Blog address:

Comment:

Trackback
RSS 2.0