Helvetet i Norge.

Jag kan inte förstå. Finner inga ord. Vad för slags fruktan finns inom människor som gör sådant här? Vart kommer deras hat ifrån? Är de ens mänskliga? Hur tänker de? har de tankar? Varför varför varför? Vad är det som fattas inom dem? Vad gick fel vid deras födsel? Hur var deras uppväxt? Jag gråter för alla inblandades skull. Jag gråter för att fruktansvärda varelser trampar på vår vackra värld. jag gråter för att ingen kan göra något åt det. Mänsklighet och hat. mänsklighet och vapen. mänsklighet och besatthet. Jag kan inte förstå. Varför vill någon förstöra, rasera och utplåna värdefulla liv? jag blir alldeles matt när jag tänker på det. hur hjälplösa vi är, hur samhället skapar monster, och vi vandrar omkring bland dem.
All min kärlek till er inblandade. och till er andra. All min kärlek till vår vackra värld, som borde få förbli vacker.
-
LÄS DET HÄR
-
OCH DET HÄR.


Shoot baby!

Comments:

Name:
Remember me?

E-mail: (will not be published)

URL/Blog address:

Comment:

Trackback
RSS 2.0