me and my bathing ring.

Ytterligare en slapp stranddag. lördag och bakfylla. kom hemvinglandes någon gång vid 6 i morse efter ett hejdundrande grillparty och flamenco dans efter det. Vi är slitna. dricker bacardi och äter ägg. förbereder oss för ett besök på tapas restaurangen no. 1 och lite andra trevligheter.. ciaociao
-
köpte varsin 1euros badring på chinon på väg till stranden. VÄL investerade kronor måste jag säga. Kanske det bästa jag har köpt här ända sedan jag flyttade hit. så där satt vi å guppade i vågorna med varsin cruzcampo i handen. Livet är gött.
-
rester från gårkvällens kroppsmålningar .... DECREPIT.
-
Min vän Adriana från argentina som jag ska åka på backpacking semester med i sydamerika nästa sommar. hihihihi
-
true gangsta men. los shejkos o camel men. u choose
-
decrepit.
-
Misslyckad planking ...
-
utanför el toro stadium.
-
-
vad tittar de på kanske ni undrar? det kommer ni aldrig få veta.....
-
gul röd blå vit å så Grön. grön it is.

Shoot baby!

Comments:

Name:
Remember me?

E-mail: (will not be published)

URL/Blog address:

Comment:

Trackback
RSS 2.0