Did you give the world some love today, babe?

en solig onsdagseftermiddag gick jag och min vän upp för ett berg. med målarfärg i väskan och glädje i våra hjärtan, besteg vi borgen med utsikt över malaga. ja, tanken var att måla en tavla. det blev inte så. det var roligare att måla på borgen. fast det gick åt så fruktansvärt mycket färg tyvärr. jaja. en trevlig, solig dag helt
enkelt. och som alltid när jag målar och kladdar, så är det oftast mer färg på mig själv, än vad det är på duken,
så ett kvällsdopp på malaguetan var ingen dum idé efteråt =)
-
-
-
-
-
-
-
-
-
Det är jag och Mayor de castilla som gör sällskap ikväll. rött, gött. förtär honom ur ett latte glas olyckligtvis. (har lyckats göra sönder 12 par rödvinsglas sedan vi flyttade hit). otroligt. annars händer inte speciellt mycket. Funderar på vad shamrock har att erbjuda i kväll. eller funderade snarare. inom mig har jag redan bestämt att kvällen kommer avslutas här i den förskräckligt fula, men ack så sköna soffan jag sitter i. Oduchad och svettig med saltstänkt hår. Förfärligt vad bra man kan ha det i sin ensamhet ibland. Nåja. inte för att jag har något emot om mina vänner skulle komma tillbaka då... men ja.
well, jag ska släpa iväg mig själv och min kropp in i en iskall dusc h nu. så ja, hej!

Shoot baby!

Comments:

Name:
Remember me?

E-mail: (will not be published)

URL/Blog address:

Comment:

Trackback
RSS 2.0