benalmadena=nej.

sådär. nu var klockan helt plötsligt tio i åtta här på morgonkvisten. hej å hå. äntligen ligger jag i min efterlängtade stora tjocka breda säng. ÄNTLIGEN säger jag, för det har jag längtat efter i många timmar nu kan jag lova er. Alltså, herregud säger jag bara. jag gillar bara Malaga. inte fuengirola. inte benalmadena och inte något annat häromkring. malaga är så jävla gött. resten kan klassas ungefär som ayia napa fasst tusen gånger risigare. fattar ni grejjen änna... riktigt trashigt alltså. riktigt trashigt. vitpulvrade näsor, strippor, horor, money money money, OSV. blääääääääääääää.
GUD vad jag ska sova nu. fattar ni det eller. efter 25 timmar i vaket tillstånd så fungerar inte jag, lisa ellinor karlsson, som människa längre. ursk. jag hatar restaurangbranschen. hatar det. ska aldrig aaaldrig mer sätta min fot innanför en bardisk.  fast det mesta beror på öppetiderna. att dygnet blir så totalfuckat. det fungerar liksom inte.. speciellt inte om man har ett "vanligt" jobb också, och kanske vill ha tid över för några vänner ibland.. Annars har det varit HELT OK trevligt ikväll. jag säger HELT OK , för att så värst nice var det inte över huvud taget . jag fick en egen jättesöt bar. det var ett plus. en chupito bar. Lisas chupito bar gjord av bambu osv. jätte häftigt. ja visst. men det duger inte.
alsååååååå jag måste sova NU NU NU. är jävligt irriterad över hur trött och ÄNNU MER irriterad jag kommer vara  i morgon. och på söndag. och på måndag. osv. osv. Sov Gött ni vettiga normala folk där ute. jävlar va långt det här blev. nighty night.

Shoot baby!

Comments:

Name:
Remember me?

E-mail: (will not be published)

URL/Blog address:

Comment:

Trackback
RSS 2.0