bitterljuuuva liv...

Min dator är helt knäpp. min fina, fina maccii... jävla skit teknik alltså. laddaren fungerar bara ibland (väldigt sällan) och igår dog hela skiten helt utan anledning. mitt temperament KLARAR inte sådana saker. på riktigt,
jag har verkligen NOLL tålamod. Och min dator är det käraste jag har här i en ensam storstad. dö inte ifrån mig!
-
Har nyss pratat med både daniel och mamma & pappa på skype. ååhh. idag har jag en sakna sakna sakna
dag. jag vill bara vara hemma nu. antingen i en trägårdsstol på gräsmattan i ekarebol, lösa korsord och bara veta att mamma och pappa är nära. Eller antingen hem till min daniel och vår underbara lägenhet i malaga. det börjar mer och mer att kännas som mitt "hem" och det är en underbar känsla. Jag ÄLSKAR malaga. den bästa platsen jag någonsin varit på. just nu vill jag bara prata svenska och mysa med de som verkligen betyder något.
Jag är skit trött. Då kommer alla bittra tankar. det spelar ingen roll vart man än befinner sig på jorden..
-
Hoppas att min kompis tor kommer hit till milano i veckan. Men vi får se om är tvungen att jobba eller inte..
-
-
Ibland undrar jag om det är fel på mig. Har jag För mycket energi så att andra liksom inte får något över till
sig själva? Isåfall så vill jag ändra på det. Men om jag försöker att inte prata så mycket och vara lugn,
så är det ju ingen annan som gör det heller liksom. Då undrar jag; VILL DE BARA att jag ska hålla käften?
Tycker de att jag är skitjobbig? Är de blyga och inte vågar säga något?? Eller orkar de bara inte prata?
Jag tycker iallafall att om man inte känner varandra och ska bo ihop i två veckor, så borde man väl iaf
umgås lite, kompromissa, eller "lära känna" varandra??? men det är jag tydligen ensam om att tycka.
jajja, jag skiter it! Hoppas som sagt att Torre kommer hit i veckan så att vi kan åka på äventyr!!
-
nu ska jag lägga mig och sova i väntan på myggen.
(den där fläkten fungerade ju såklart inte, så fönstret MÅSTE vara öppet) fan.
god natt mina vänner.
åh vad goa ni är mina underbara fina vackra vänner.
jag saknar er allihopa helt fruktansvärt mycket och jag önskar ni vore här med mig.
allt man upplever blir så fantastiskt mycket roligare om man kan dela det med någon man tycker om.
så, som sagt. jag önskar ni alla vore här. ni närmsta. då hade det här varit helt perfekt.
Milano och oss. perfect match.
puss!

Shoot baby!
Postat av: mysan

Helloj sötnöt! :)

allt bra?

Tänkte bara säga att jag finns om du vill prata! har hjälpt folk hela dagen idag och jag finns och stöttar dej gärna om du har de svårt elr känner någon som har de jobbigt! hojta till så finns jag!

kramar <3

2011-06-27 @ 22:46:13
URL: http://myedenvad.blogg.se/
Postat av: Mikkis

Hej fina du! Såg att du ringt på Skype, jag har städat o diskat hela kvällen så missade det. Vi kan väl skypa i veckan?? Jag vill veta ALLT om kursen! Jag hade velat vara där med dig, i vackra Milano. Och du, vet du vad..? Jag saknar ditt prat och din underbara energi, man blir så glad i själen! Folk som inte uppskattar det är inte värda att slösa energi på. Nu är det 7 1/2 vecka kvar tills jag kommer!!! (Ja, jag räknar ner) Puss!

2011-06-28 @ 00:03:07
URL: http://saramikaelaj.blogspot.com

Comments:

Name:
Remember me?

E-mail: (will not be published)

URL/Blog address:

Comment:

Trackback
RSS 2.0