blä

godmorgon... Ska snart iväg till den här danska kiropraktorn för andra besöket.. Om han inte knäcker min rygg idag så blir jag förbannad. sist gång tog han bara massa prover å skit.. ( det verkade jätte proffsigt, men ändå..) detta besöket kostar 31 euro, och jag har en känsla av att jag bara ska få fylla i massa papper å sånt idag.. så att han kan vara tvungen att ge mig ett besök till och på så sätt tjäna mer pengar på sina kunder.... TYPISKT SPANSKT känns det som..... (trots att han är dansk..)
Update. 13.30.
Visst var det som jag trodde. jag fick ett "schema" av den danske kiropraktorn på ca 3 månader framåt med 3 besök varje vecka. Totalt hade detta kostat ungefär fem tusen spänn. Då har jag fan hellre ont i ryggen asså!!
VARFÖR kan han inte bara knäcka rätt allt på en gång???? kan någon som varit hos en kiropraktor någon gång, säga hur det egentligen går till ??? alla som jag har pratat med har fått max 3 besök, och sedan varit bra liksom.

Jag är skitarg idag. skitarg och irriterad och förbannad. Vill helst inte åka till Milano heller. nä du läste rätt, jag vill fan  inte. hejdå

Shoot baby!

Comments:

Name:
Remember me?

E-mail: (will not be published)

URL/Blog address:

Comment:

Trackback
RSS 2.0