MÄTT.

KANSKE har jag föör mycket fritid.. Jag vet inte, men jag antar det. Annars hade jag väl inte haft så mycket tid för det här skriveriet.. I vilket fall, så har jag nyss bakat massa bullar. Man får ju iallafall göra någonting när man inte har något viktigt för sig. Och effektiv som jag vill kalla mig, så slängde jag ihop både en kladdkaka och chokladbollar under tiden bullarna jäste. si si si.. Du läste rätt.. Kladdkakan ser tyvärr ut som en jättetorr bajskaka och chokladbollarna ser ut som massa kletiga bajskorvar. Men det gör inget. de smakade iallafall gott. Chokladbollarna är även doppade i smält choklad före de är rullade i kokos (!!). Extra poäng till mig.
-
-
-
-
-
-
-
Ps. Och på tal om något helt annat:
Therese Albertsson, Nathalie Saknar dig ♥

Shoot baby!
Postat av: Anonym

jag vet. it goes both ways. men ibland är inte rätt alltid rätt och ibland får man bara bestämma sig för någonting som man måste hålla fast vid.

2011-06-17 @ 10:14:47

Comments:

Name:
Remember me?

E-mail: (will not be published)

URL/Blog address:

Comment:

Trackback
RSS 2.0