onödigt vetande.

Vad mer kan jag begära av livet? jag har allt det jag behöver och vill ha. Jag är frisk och mår bra, har en underbar pojkvän och vänner och solen skiner varje dag. Men så fort jag är sysslolös och har tråkigt så blir jag bitter och negativ. hatar det. kan liksom inte slappna av en enda sekund, för då kommer massa tankar som jag inte vill tänka. Vet inte vart jag ska styra dessa tankemönster.... Gud. jag är nog bara jättetrött egentligen, och här tjatar dem om att gå ut och dricka sprit. Jag ORKAR inte. men jag kan samtidigt inte bara sitta här.. blir ju knäpp.. Vi får se vart kvällen avslutas, troligtvis i min egen säng ganska snart. uff hej då.

Shoot baby!
Postat av: frankelite

Tänk på världen, begrunda den plats du lever på, fundera om saker som inte syns på ytan, filosofera om höga vågor, godhet och kärlek. Låt blicken söka träden i din närhet och dröm dig in i stillheten och perfektionen i den formen av liv.

2011-06-15 @ 23:22:34

Comments:

Name:
Remember me?

E-mail: (will not be published)

URL/Blog address:

Comment:

Trackback
RSS 2.0