quesadilla-time

Sååååå Suuuugen HA!
-
-
-
-
-
Bäste måndagsmiddan.
-
Jobbet gick inget vidare idag heller.. Först när jag kom dit, så kunde vi inte börja ringa PGA någon anledning som jag inte fattade. SEN när vi hade väntat i 1 och en halv timme, så skulle det tydligen funka igen. ja, men visst.
Femtiotusen telefonsvarare senare så fick jag prata med kanske 10 stycken människor varav 7 av dem som jag sökte inte var hemma. alltså 3 samtal. yeeeeeh. varav ETT sälj. ETT.
Jag gick hem. (för er som mot all förmodan inte förstod det).
Därför tycker jag att jag var mer än värd den här goda middagen ikväll. så det så.
I morgon ska jag till kiropraktorn och knäcka rätt min stackars onda rygg.
Nu ska jag äta choklad i sängen.
gudd'night

Shoot baby!

Comments:

Name:
Remember me?

E-mail: (will not be published)

URL/Blog address:

Comment:

Trackback
RSS 2.0