San Juan

ojojoj. vilken fest det blev.. Gjorde nog rätt i att dra mig ur sängen och ut bland folket. Mycket trevligt! möjligen lite för mycket alkohol i blodomloppet , vilket känns rejält idag kan jag lova. jag har skrapsår överallt i ett försök att klättra över en femton meter hög mur igår. (lyckades ej). klockan är fem och jag kan fortfarande inte se ordentligt på mina ögon. hela världen är suddig... helt otroligt att jag lyckades laga en köttfärspaj i morse när jag vaknade. fyfan va god den blev dock.... går och äter lite av den nån gång i timmen sådär.. perfekt för en dag som denna.
Glömde kameran borta vid stranden, så bilder kommer upp lite senare när jag har fått tillbaka den.

skatteåterbäringen från Norge kom helt ovetandes idag! Trodde inte den skulle komma förrän i september, men där ser man! Fett bra tajming.
Nu ska danne dra ner å skata , och jag vet inte vad jag ska göra. städa? det behövs en städfirma och trettio liter såpa för att få rent den här lägenheten just nu, . men guud vad det är tråkigt . speciellt just idag.
jajajjajaja hej på er

Shoot baby!

Comments:

Name:
Remember me?

E-mail: (will not be published)

URL/Blog address:

Comment:

Trackback
RSS 2.0