Stolt storasyster.

Min fina fina lillasyster har skrivit både text och musik till den här fina låten...
Det är imponerande hur en 14årig upprorisk tonåring har så vackra, ödmjuka tankar inom sig.
Hon är så fin, min älskade syster.
Jag kan bara tänka mig hur vackert det lät i kyrkan på skolavslutningen idag.
Önskar så att jag hade kunnat vara där och lyssnat...
Hoppas på att jag får en privat show när jag kommer hem nästa gång, Maja ;)
-
-
♥♥♥

Shoot baby!
Postat av: Linda

Fan vad duktig hon är :) Känns sjukt, jag har ju inte sett henne sedan jag flyttade från Högsäter för sex år sedan! Och så jävla modigt att sjunga i kyrkan och allt! Förstår att du är stolt :)

2011-06-17 @ 12:32:36
Postat av: maja!

du är bäst lisa! <3

2011-06-19 @ 02:10:20
URL: http://blondhjarna.blogg.se/

Comments:

Name:
Remember me?

E-mail: (will not be published)

URL/Blog address:

Comment:

Trackback
RSS 2.0