thursday yao

Som sagt, jag är ledig i morgon, och det firar jag och min room-mate med lite rödvin och gött...
Blir en lugn kväll, är helt slut i både hjärna och kropp..
-
Lite shopping har jag faktiskt hunnit med hittills... here u goo....
-
Nya skor från Oysho som jag har gått i hela dagen. Har blåsor över hela fötterna.
-
Igår kväll började det ösregna. vi tog skydd i en butik och jag passade på att köpa ny parfym och
ansiktskräm som jag väl behövde. Dessutom var parfymen flera hundra kronor billigare här än hemma.
NICE!
-
Jag har hittat en NY favoritklänning! underbart virkad från Pull&Bear. Love it!
-
-
end of story. NU ska jag fortsätta grejja med sofias blogg.....puss!

Shoot baby!
Postat av: Anonym

Nu är vinnaren utsedd :) kika in och se om det blev du! Om inte så är det bara att anmäla sig i samma inlägg -

http://photobyella.se/2011/june/och-den-snygga-vinnaren-ar.html#comment



kram

2011-06-30 @ 21:54:46

Comments:

Name:
Remember me?

E-mail: (will not be published)

URL/Blog address:

Comment:

Trackback
RSS 2.0