vintage

Efter att den här dagen har smält i mig, så gick vi på en promenad på de små gatorna här i Milano.
Vi åt äkta italiensk glass, jag tog nutella och hallon smak. MMMM , bästa glassen jag någonsin smakat.
Vi vandrade längs floden, förbi små söta restauranger och tittade på ankorna. Sen såg vi en affär som
var öppen! wow! och inte vilken butik som helst, nej en äkta gammal vintage butik med kläder från
alla de årtionden jag själv inte upplevt. Jag såg kläder som jag sett mamma och pappa ha på gamla
foton från deras barndom och ungdomsår, gamla rullskridskor, leksaker, smycken, kameror, LP-skivor osv.
Dock var det enda som fick följa med mig hem den här söta lilla burken till mina smycken!
-

Shoot baby!

Comments:

Name:
Remember me?

E-mail: (will not be published)

URL/Blog address:

Comment:

Trackback
RSS 2.0