Låt det Röda flöda !!! (inte mens)

jayy. då var det fredag. igen. och jag har en hel veckas ledighet framför mig. i vanliga fall hade jag tyckt att det var det bästa som kunde hända.. få sova hur länge man villl och göra precis som man känner för hela tiden. Men SÅ är det INTE just nu. jag är P.A.N.K. bankrutt, och jävligt minus. fan. ... annars hade jag redan varit på väg till malmö, eller oslo, eller till malaga i förväg , eller till nathalie i thailand, eller någonstans vart som helst som INTE är HÄR. .
Typiskt att man inte är rik just denna veckan .....
jag blir rik dagen efter denna veckan är slut liksom. HUR GENOMTÄNKT var det då ? inte så värst alltså.

-----
och på en fredagkväll i UDDEVALLLA kan man ju inte annat än att grina över sorgligheten och dränka sig i ett glas rött. 

jag undrar vad man gjorde här när man bodde här förut... ?
kommer inte ihåg så mycket från det svarta hålet i livet .

önskar att jag hade en vän här iallafall...
då hade staden varit mindre sorgsen och bitter.

skål  

Shoot baby!
Postat av: blue fairy

dränker denna fredagen med ett glas vitt, skål lisa :)

2011-03-18 @ 19:57:06
URL: http://bluefairy.blogg.se/

Comments:

Name:
Remember me?

E-mail: (will not be published)

URL/Blog address:

Comment:

Trackback
RSS 2.0