en vacker dag..

Det finns en viss finess med en grogg. eller drink, eller vad ni nu vill kalla det. en söt eller sur blandning, innehållandes alkohol. finessen får ni räkna ut själva.
.
måste engagera mig bättre i saker jag vill lära mig. annars kommer jag stanna här på mitten.
.
jag gillar att gå ut. ofta. nästan alltid jobbar jag dagen efter , vilket resulterar i absolut akut trötthet efter avslutat arbetspass. och även under själva arbetet.
men i morgon är jag ledig. en hel söndag är bara min att bedriva bäst jag vill. inga krav, inga måsten.
MEN, varför är jag inte sugen på att ha kul ikväll ?
sitter hellre här och sippar på min hallonröda jättestora spritblandning som aldrig tycks ta slut.
.
verkligen slöseri med livet. på något sätt.
.
JAG LÄNGTAR EFTER DANIEL !! och efter solen, sanden, stranden, himlen, havet, vår takterrass, de sena varma kvällarna, rött vin, 1 euros öl, barer, billigt,vårt kök, vår utsikt, jag läntar ihjjääääääl mig !! en månad kvar av ett eländigt frysande. hur mycket kläder man än tar på sig, så fryser man. men det är bara så det ska vara här. man SKA frysa helt enkelt.
.
kan inte henke komma hit nån gång ? jag har de liiiite ensamt asså,
hej


Shoot baby!
Postat av: dani



jag längtar efter dig också.ahaha o vi har snart egen lägenhet.. det ska bli spännande o se hur det går..aldrig haft det tidigare jue..

2011-03-06 @ 11:51:14

Comments:

Name:
Remember me?

E-mail: (will not be published)

URL/Blog address:

Comment:

Trackback
RSS 2.0